förlåt

för väldigt dålig uppdatering idag. Men i princip hela dagen har jag legat nerbäddad i soffan och sett på vh1. Ända tills Björn (min sånglärare) ringde och ville ha med mig på Carolas julkonsert, "Hej! Jag tänkte bara fråga en sak som kanske skulle pigga upp lite nu när du ligger sjuk, vill du komma med på Carolas julkonsert ? Jag har biljetter färdigt så.. Men den är klockan fem så jag kommer och hämtar dig alldeles just isåfall." Klockan var kanske kvart över fyra när han ringde. Jag flög upp som ett skott ur soffan där jag då låg i pyjamas, osminkad och med smutsigt hår. Fixade mig färdig på kanske tio minuter, vilket måste vara nytt rekord, på samma gång som jag kände hur febern bara steg och steg. Men äh, sånt får man ta! Konserten var nog helt bra, lite mycket prat om jesus hit och dit kanske. Annars mysig, ja.
Nå nu ska jag gå och lägga mig och verkligen hoppas på att jag är frisk och kan komma till skolan imorgon!
Gooood night!
(Oj, vilket långt inlägg det blev nu förresten.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du va på bild på ålandstidningens hemsida ;>

2009-12-03 @ 17:31:06
Postat av: hia

hahaha, nu dog jag lite! den där bilden var det fulaste jag har sett på vääääldigt länge!

2009-12-03 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0