fredag

Jag måste börja med att säga förlåt för att jag har varit lite dålig med uppdateringen! Och sen måste jag säga åååååååh vilken underbar dag det har varit idag! Lucia i skolan, och för dom som inte vet det redan så var jag lucia. (Okej, det där lät jätte skrytigt, men det var ju faktiskt så.) Vi började med att lussa i skolan och sen for vi runt till en massa olika ställen, mysigast var helt klart sjukhuset/trobergshemmet och gullåsen. Alla blev så glada och uppskattade det så mycket! (Lite bilder från dagen kommer säkert senare.) Gruppen som varit med har varit jätte härlig, alla var positiva och glada hela dagen fast det har varit lite tungt och man har varit trött! Nu håller mamma på för fullt med att försöka få bort allt stearin från mitt hår... Och senare ikväll bär det av till Erre med lite folk!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Du måste bara visa bilder:)

2009-12-16 @ 17:01:37
URL: http://vanessaeriksson.blogg.se/
Postat av: hia

det kommer! :)

2009-12-16 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0