hej hej hemskt mycket hej

Puuh säger jag bara, vilken dag det har varit idag. Lite stressigt, lite nojsigt, lite (mycket) ont i fötterna. Men mycket mycket mycket roligt! Jag lyckades till mig glädje hinna med lite shopping också. ( :') ) Så med mig hem i klädväg kom:
- två par leggins (ett par svarta med nitar och ett par leopard, som jag bara ville ha för att ha)
- en oversize tröja
- ett par helt underbara skor som jag ska spara till julfesten
- en väska
- pälskrage
- en tunika/oversize tröja

Till mitt rum köpte vi:
- en vit bänk som jag ska ha min tv på
- en smal hylla som jag tänkte ställa några "korgar" i
- lite olika lampor
och sen köpte vi lite andra hyllor och byråer till resten av huset också då.

Nu ska jag sätta på mig min pyjamas, krypa ner i sängen och sätta på en film. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0