jullov är nog bra härligt

Idag har jag varit till khs och hälsat på med mina fina vänner. Det blev en rolig promenad hem också. Jag har fikat på bagarstugan med min lillasyster. Och ikväll var jag och såg på hennes julfest där dom spelade teater, Linn var bondbrud. En riktigt härlig dag faktiskt. Imorgon ska jag nog försöka ta mig till stan igen om jag orkar. Men snart blir det sängen för jag är så himla trött. Godnatt på er och sov gott!

Här får ni lite bilder från dagen (jag har tänkt försöka bli lite duktigare på att ladda upp bilder och sånt, det är ju mycket roligare att se på, right ?) :





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, jag trodde att du mena att din syster var en bond-brud (som i james bond-filmerna!). ojojoj

2009-12-22 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0