wihihi, juuulafton

Jag vet inte riktigt varför, men jag är värre än ett litet barn. Imorse vaknade jag klockan 6 första gången och kunde inte somna om. Pappa och mamma var redan vakna då, av någon underlig anledning... hm, mamma skulle fara och "fixa nått" och vad kan det ha varit ? Jag gick och la mig igen och nu blev jag alldeles nyss väckt av min lillasyster "HIA HIA HIA, VAKNA NU! DET ÄR TVÅ STOOORA PAKET UNDER GRANEN OCH JAG FÅR BARA ÖPPNA OM DU ÄR VAKEN!" Och vem kan fortsätta sova när man får höra något sånt ? Ja, inte ens jag!
Till min lycka var det varsin ny tv till våra rum! Så nu slipper jag min fyrkant föralltid, vilken härlig början på julafton!

Kommentarer
Postat av: mysan

ååååååååååh vad roligt ! :D

2009-12-24 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0