en förjävla dålig dag

kan också bli till en bra dag ibland. Började morgonen med att försova mig typ en timme. Bråkade/tjafsade med mamma precis hela morgonen. Klev ut ur bilen, slängde fast dörren. "Ha en underbar dag mamma!" Samhälla prov, gick åt helvete.
Men sen kom vändningen! Slutade klockan tio, gick med FinaLina ner på stan. Införskaffade mig en vinterjacka och en väst (bilder kommer säkert sen när jag orkar.) For hem till Lina och sen tillbaka till stan. Fixade i mormors lägenhet, nu är jag hemma. Och någongång ikväll ska jag leka med min kära vän Mysan också.

Kommentarer
Postat av: Lina

Heeey du! Du kan vara fin

Postat av: mysan

du kan vara kära vän :D

2009-11-05 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0