lovely

Vilken bra dag det har varit idag. Skola 09.45-12.45, innan skolan gick jag och hälsade på mormor en sväng. Efter skolan gick jag och FinaLina först och hyrde en bok och sen gick jag till mammas jobb och fixade håret lite grann. Hon kunde inte bleka det ännu eftersom att det är så slitet, så vi avfärgade det först nu bara. Det blev inte ljust precis, men jag är ändå nöjd! Jag kan tillochmed för en gångs skulle säga att mitt hår är rätt fint just precis nu. Sen var jag på sånglektion, riktigt roligt var det idag också, som vanligt. Och som pricken på iet så hade Gina Tricot paketet kommit! Wihu, jag blev lite glad då också. Nu sitter jag och myser i min nya fina stora svarta stickade tröja och lyssnar på Blondinbella och Tyra när dom gästade Knappen&Hakim (Ni kan lyssna HÄR om ni vill, haha). Underbart avslut på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0