min dag idag

har varit dålig. Vaknade nog på fel sida imorse. Det började med att jag blev arg för att vi inte hade isbitar hemma och för att bananerna var varma. Sen blev jag väldigt störd på min finskalärare i skolan. Men efter skolan for jag med mamma och pappa och tittade på en lite nya möbler som dom kanske tänkte köpa, och det var ju rätt kul. Väl hemma så blev dom arga på mig över lite saker, så där gick det bra över igen.
Nu kom jag nyss hem från min sånglektion, åh vad jag älskar det! Det blir ungefär som en energikick när jag far hem. Och förresten så har mamma köpt en ny bil idag också.
Och det är ju rätt bra. Så förresten, kanske det bra och det dåliga jämnar ut sig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0