vill ni veta en hemlis ?

Hemlis och hemlis. Ja, vi kallar det så nu. Jag brukar rätt ofta bara sitta här framför datorn, lyssna på en massa fin musik på youtube som påminner mig om olika saker. Vissa bättre än andra. Men iallafall. Det har jag ägnat lite av min kväll åt idag också MEN, idag har jag inte kommit fram till bara en massa dåliga saker som trycker ner mig. Utan ikväll har jag bestämt mig för att bli snäll. Yes, snäll. Nu kommer "hemlisen". Jag har en vana att sitta och kommentera folk, och inte alltid bara bra saker. För att jag själv har så himla dålig självkänsla. Och det är ju sjukt.
Trycka ner andra för att må bättre själv ? Nej tack! Nu ska det verkligen bli ändring på det och jag ska göra allt jag kan för att bara se det fina i saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0