haha, jag kom på att jag skulle berätta en sak innan jag gick och la mig

Jag vet inte hur många det är som har sagt att jag liknar på lilla my när jag har håret uppsatt (jag tar det nog inte som en komplimang, hon ser alltid så sur ut). Men idag, när jag och mamma var inne på bazar så sa den söta, alltid trevliga bazar-tanten att jag var jätte fin i håret, då blev jag glad! Ända tills ja, hon sa att jag liknade på lilla my...


Såhär ser det ut iallafall.


Och så har jag en ny, jätte mysig halsduk också.


En sak till, min lillasyster ska sälja 15 burkar med kakor och såntdärnt gott. Så om det är någon som vill köpa, säg bara till! Dom är jätte goda faktiskt.

Kommentarer
Postat av: tobbe

dom där kakorna (stavning vete fan) men iaf så dom är så torra :S

men har hon vanligt godis? :D

2009-10-20 @ 11:56:53
URL: http://popsicle.blogg.se/
Postat av: Isa

haha bazartanten är cool!

2009-10-20 @ 12:30:55
URL: http://nejmenisa.blogspot.com
Postat av: hia

tobbe: kakorna är inte alls torra ju :( och ja, nått godis har hon! :D

isa: haha jaa!

2009-10-20 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0