jag vet inte vad jag ska skriva egentligen

Men ändå tänker jag skriva nånting, som antagligen blir helt ointressant.
Babe väckte mig idag runt elva tiden, jävla katt. Så steg jag upp, satt mig här en stund, fixade mig och klädde på mig och allt det där. Nu står pappa och lagar frukost åt mig, snarare lunch kanske man skulle kalla det. Och sen efter att jag har ätit så skjutsar han mig förhoppningsvis till skolan, annars vet jag inte riktigt hur jag kommer dit. Dubbeltimme samhälla är min skoldag idag. Och efter skolan ska jag vara på stan med mina kära vänner och söka efter nånting som jag kan vara på halloween. Wish me luck! Sen kanske det blir spinning ikväll om jag orkar, känns inte så pepp just nu iallafall. Sådär, nu vet alla vad jag ska göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0