lalala, rubriker är jätte kul

Efter skolan idag var umgicks jag med mina kära vänner ett tag. Det var trevligt. Vi skulle egentligen ha gått och fikat, men eftersom att utbudet på cafeér i mariehamn är så himla stort och det var fullt överallt(!) så fick vi nöja oss med att gå och köpa nånting gott och sen gå hem till amanda. När mamma slutade jobba så for hon och jag med mormor och tittade på en lägenhet åt henne. Den vi tittade på idag var sjukt fin. En 3a, stor, öppen, ljus och ja allting var bara fint. (och ni bryr er va ? Ja, absolut.)
Nu ska jag försöka se om jag hittar nå kläder, sminka mig lite och vänta på Lina. Sen ska vi fara till Philip, där vi har klassfest ikväll. Niiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0