one more mysig hemmakväll

Idag har jag sovit, sovit, sovit och varit på middag till min mormor. Efter middagen for jag och mamma till Sari och Kecke (mammas bror och hans sambo), där gjorde vi inte så mycket, satt och såg på repriser från idol och pratade om vem som var snyggast. (jag tror dom flesta kan gissa vem jag tyckte. Just det, Nicklas. Yummie.)
Den här kvällen kommer spenderas med mamma. Vi har varit och hyrt film så nu ska vi se på Australia, som jag redan har sett en gång, men den är så mysig så jag ser den gärna igen. Och efter den, bröllops duellen.
När mamma har gått och lagt sig så är min plan att jag ska bädda ner mig i soffan med en kopp te, kuddar, täcken och mina söta katter och se på Desperate housewives.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0