redhead ?

Jag kan inte rikigt bestämma mig vilken färg mitt hår är. Vilka problem alltså!
Idag har jag varit i skolan, lyssnade på nån söt gubbe från england (?) som berättade om en massa saker. Jag kommer inte riktigt ihåg allting. Har ju tendens att somna till lite ibland, ehehehe. Men iallafall, efter skolan var jag på stan med Lina, där träffade vi Amanda också och var med henne. Sen for jag hem, åt mat och nu ska jag just iväg till musikinstitutet med mina kära vänner och se på min ena kära väns lillasyster som spelar piano. Och jag måste megde att hon är vääääldigt, väldigt duktig!

Kommentarer
Postat av: Robert

Shit the same vilken färg det är, det är ju snyggt :) och det är väl det som räknas?

2009-10-07 @ 21:56:43
URL: http://raoul899.blogspot.com
Postat av: hia

haha ja okejdå! :D

2009-10-08 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0