vet ni vad ?

Jag tänkte lägga upp en grymt roligt video här till er. På min syster som hade konsert för mig och mysan ikväll. Hon spelade gitarr och sjöng någonting med "stjärnor i delom helom dulom." Jag måste säga att jag inte riktigt vet hur den gick. Men min kära far tyckte inte att jag skulle hänga ut min syster på internet. Så tyvärr, ingen video. Men om jag lär mig hur man sätter in bara ljudklipp (som inte kommer från youtube) så kan ni ändå få höra en snutt. Någon som vet hur man gör sånt, eller om det ens går att göra så ?

Kommentarer
Postat av: Kevin D

det ska nog gå och göra men jag e inte säker på om jag kan göra det :)

2009-10-28 @ 22:21:58
Postat av: hia

okej, tack ändå! :)

2009-10-28 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0