wäuuw

Vilken skön dag det har varit idag! I skolan hade vi dubbeltimme gympa, dubbeltimme håltimme, teater, håltimme och sist dubbeltimme engelska, där vi bara hade hörförståelse och sen fick vi sluta tidigare. Efter hörförståelsen konstaterade jag och Lina att jag nog borde lära mig lite flera engelska ord... På en mening skrev jag "Pojken öppnade skeppets container och blev dränkt av piss ända upp till nacken så räddningen måsta rädda honom." men tydligen så blev han dränkt av ärter, inte av piss.
Efter skolan var jag och åt thaimat med familjen. Det var yummie. Nu kom jag nyss hem och tänkte gå och se på en film eller nått sånt mysigt.

Kommentarer
Postat av: mysan

hahahahahahahahhahaaah! :'D

2009-10-20 @ 18:50:00
Postat av: Lina

"Alltså.. dränktes han i piss?"

- Jamen visst, Hia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0