jätte roligt

eller så inte. Jag har verkligen jätte tråkigt. Men eftersom att jag börjar först klockan tolv imorgon så kan jag med gått samvete sitta uppe och vänta på att se vilka som går vidare i idol ikväll. Måste faktiskt erkänna att jag nog blev lite kär i erik.
Men nåja, imorgon är det skolfotografering. Uääh, säger jag då. Jag hatar, eller ja hatar är ju ett väldigt starkt ord, men jag verkligen ogillar skolfotograferingar starkt iallafall. Inte vet man vad man ska ha för kläder och inte vet man hur man ska håret och usch nej. Bara tanken på att en massa andra människor faktiskt kan se bilden resten av sitt liv är också skrämmande. Nej nu tänker jag spela lite bubbleshooter och lyssna på bra musik istället för att tänka på skolfotograferingen. Bilden får nog bara bli vad den blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0