min vän..

tobbe. Jag tycker om tobbe, jag tycker om killkompisar. (Ja jag tycker absolut om mina tjejkompisar också, inget snack om den saken.) Men killar är på nått sätt mycket lättare att vara med, snackar inte lika mycket som tjejer gör.
Och därför är det så himla härligt med tobbe, han säger precis vad han tycker. Men det blir ändå inte skitsnack liksom. Det är bra att ha tobbe, och ännu bättre när andra vänner gör något annat. Då kan man bara ringa och så kommer han så man slipper vara ensam.
Han är ganska bra på att gå långt också. Och cykla. Jag tror han tycker om att göra det, iallafall på låtsas. Han ska alltid gå eller cykla till stan. Han har nått läskigt spel hemma också som han brukar sitta och spela. Och han tycker nog om att äta pommesfrites på äventyrsgolfen också tror jag.
Idag hade han köpt nya skor, dom var fina. Och så passar han i mössa. När han blir arton, då ska han ha en ford focus tror jag det hette. Och så måste jag ju bara tillägga att han är lång. Och ja, vi är bara vänner.
Meeen, som ni nu säkert har förstått, tobbe är nog väldigt bra han!
(hoppas du är nöjd nu hörddu!)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

moohahah , hur många läsare?

2009-09-21 @ 20:33:38
Postat av: hia

42 idag, än så länge! :D

2009-09-21 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0