You keep going to that bridge, I never thought I'd would be jealous of a river

Idag var jag på skördemarknad igen. Men den här gången så var jag med hela familjen, sällan vi gör någonting alla tillsammans nu för tiden. Så det var faktiskt riktigt roligt. Gick runt där och tittade på en massa mysiga stickade mössor och vantar, och lite annat smått och gott. En stor mössa står rätt högt upp på min lista just nu, men tyvärr så hittade jag ingen som jag riktigt ville ha.
När vi kom hem igen så satt jag mig i soffan med finskaböckerna, gosh nu är det läsa läsa läsa som gäller igen i några dagar. Sen är provperioden över och jag kan bli riktigt social igen. Skönt.
Ikväll blir det iallafall ifk match med fina vänner som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0