GRATTIS AMANDA 17 ÅR IDAG (IGÅR, JAG ÄR NÅGRA MINUTER SEN)

Jag hade rätt när jag skrev att idag skulle vara en härlig dag! Jag måste nog faktiskt säga att kvällens höjdpunkter var först när Amanda skulle få sin present som var gömd i postlådan, "AMANDA DIN KATT HAR FASTNAT I DIN POSTLÅDA!!" "VAR FAN ÄR MIN KAMERA ?" och så rusade Amanda ut och hittade sin present istället för en stackars katt. Och sen lite senare när vi var till brandstationen och åkte brandstång, wohey! Haha, ja många skratt har det iallafall blivit och nu är jag sjukt trött och sängen väntar. Imorgon är det finskaprov som gäller och sen förhoppningsvis något kul. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: amanda

:C

2010-04-15 @ 06:08:36
URL: http://amandavalkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0