HEJ PÅ ER

Jag tänkte bara meddela att jag lever. Det är riktigt fint här men lite för varmt emellanåt, hähä. Idag har vi kommit till ett nytt hotell och lämnat vårat älskade koh samet, vårat älskade ploy och våra älskade nya vänner vi fick. Det är lite sorgligt måste jag säga faktiskt. (och dumma som vi var så glömde vi ju såklart att fråga om deras facebook också) men bortsett från det så har vi det jätte bra och jag längtar inte efter att komma hem till kylan igen! Nu har vi internet på hotellet också, så jag kanske slänger upp någon bild om jag får tråkigt.
Seeee you!

Kommentarer
Postat av: amanda

det ar jatteslaskigt har nu. hoppas det inte kommer mera sno heheh. greetings from aland. puss

2010-02-27 @ 15:11:39
URL: http://amandavalkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0