NU SITTER VI PÅ FLYGPLATSEN

Fast ja, vi har ju faktiskt suttit här i ungefär bara sju timmar redan. Lina spelar gameboy, Linn spelar nintendo och jag läser. Jag har faktiskt hittat en riktigt intressant bok för en gångs skull, Marilyn Mansons självbiografi. Om två timmar får vi gå ombord på flygplanet och sen är vi framme imorgon vid tio tiden! Alltså vid typ fyra tiden thailändsk tid. Nu ska jag återgå till min bok för Linn vill till datorn. Vi får se när jag skriver nått igen eftersom vi inte riktigt vet om det finns trådlöst internet på våra hotell. Vi får hoppas att det finns helt enkelt, då ska jag nog ladda upp lite bilder också, hähä. Ha det bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0