RISE AND SHINE

Godmorgon på er! Eller ja, jag vaknade lite för tidigt idag och har nu alltså redan varit vaken i snart en och en halv timme. Idag känns det som att det kommer bli en lugn skoldag. Första timmarna ska vi se på film och sista timmen ska vi se på teater. Och sen slutar jag halv två, jihuu! Efter skolan ska jag fixa lite i stan med mamma, eventuellt klippa mitt hår lite grann. Ta spruta ska jag också göra och fara på musikteori. Ikväll, kanske imorgon och på onsdag kommer min uppdatering nog inte vara så bra. Eftersom min mormors lägenhet inte har internet.
Nåväl, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är spanskan svår? har du haft något annat språk som du tycker är svårare/lättare? läser du bara spanska

? :)

2010-02-08 @ 15:53:38
Postat av: hia

svar: njae, så svårt är inte spanska egentligen :) jag läser också finska och så engelska då, finskan är waaay mycket svårare, haha.

2010-02-08 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0