ÅH

Kan det inte bara bli sommar nu ? Det skulle uppskattas väldigt mycket. Det känns som om det bara är en massa saker att se fram emot, fast man sitter kvar här i snön och fryser. 19e februari blir det ju då, som sagt, Thailand (förlåt om jag tjatar om det men jag ser fram emot det så sjukt mycket!) sen kommer vi hem 4e mars och sen 19e mars kommer en tjej från spanien och ska bo här i en vecka. Sen är det typ sommar, nästan iallafall. Nu skulle jag helst av allt vilja ta på mig lite sommarkläder och fara till stan med en massa nice people. Men nej, istället kör vi med lager på lager för att inte frysa. Kul.
(Haha, och gud vilket löjligt inlägg! Men äh.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0