my little sistaaah

Ja, det märks att hon inte har varit hemma på några dygn.
Ikväll har min kväll bestått av 1. Sett på film med henne och lipat lite grann. 2. Suttit vid datorn och cammat med henne på msn. (Hon satt i sitt rum och jag i köket.) 3. Hållit på och avlidit av alla hennes fula miner. 4. Blivit attackerad av henne när jag kom ut ur duschen. 5. Haft krig.
Jag tänkte ladda upp någa bilder som jag printscreenade när hon höll på med sina fula miner, men jag konstaterade att hon nog skulle säga upp systerskapet med mig då. Så tyvärr.
Och nu måste jag nog snart hoppa i säng och sova! Jag ser verkligen fram emot att stå ute vid bussen halv åtta imorgon bitti och frysa ihjäl för att sedan börja med denna underbara (jag är mycket ironisk) period... Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0