VAD TRÖTT JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV IBLAND

Min inspiration är helt totalt jätte over loaded. Jag vill bara ha en massa kläder, mixa och matcha helt galet. Jag kan faktiskt inte klaga på att jag inte har några kläder eftersom att hela min garderob är full. Men ändå så kommer jag inte på nått att ha på mig när jag går till skolan!
Nåväl, idag har jag haft en lång skoldag och efter skolan tog jag bussen hem. Väl hemma har jag typ bara varit med min lillasyset. Noppat hennes ögonbryn och lite sånt kul, haha. Så nu är hon riktigt fin. Och ikväll har jag varit och solat, jätte skönt!
Snart ropar sängen på mig tror jag bestämt, så jag får helt enkelt strunta i spanskaförhöret som jag har imorgon men inte läst på..
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0