HAR SETT PÅ FILM MED MAMMA HELA KVÄLLEN

Och nu har jag helt klart en nya favorit! Den vita massajen, såååå vacker film alltså. Jag skulle bara vilja gråta. Det är en verklighetsbaserad film som handlar om en tjej/kvinna som kommer från Schweiz. Hon är på semester i Afrika med sin pojkvän och sen sista dagen där så ser hon en massajkrigare på en båt och så blir hon helt totalt förälskad i honom och så bara åååh. När hon och hennes pojkvän är på flygplatsen, påväg därifrån så bestämmer hon sig för att stanna kvar. Hon offrar allt hon har i Schweiz för att leva tillsammans med massajkrigaren ute i Afrikas fattiga byar (om man ens kan kalla det byar, dom levde i små hyddor och vallade getter typ) och så händer det en massa saker och ja. Helt underbar, så se den säger jag bara! Nu ska jag snabbt som tusan springa till närmaste bokhandel och köpa fortsättningen! (Och det mina vänner, det händer inte ofta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0