MORMOR

Jag har bott hos min mormor i två dagar nu, hållit henne lite sällskap och sådär när hon alltid är ensam. Nu har jag nyss kommit hem och duschen väntar. Sen senare blir det till tha town. Martha och Mysan kommer äntligen hem från Italien så jag hoppas på att träffa dom en sväng också. (Även fast det inte alls ska bli kul att se hur bruna dom har blivit.)
Fick en förfrågan om jag kunde visa hur min avslutningsklänning såg ut på, just nu har jag inte riktigt någon bra bild, men det ska jag fixa!

Kommentarer
Postat av: malin

yaay! haha :) Nu känner jag mig elak som frågade, men den såg så fin ut så jag undrade bara hur den såg ut på!

2010-06-18 @ 16:39:04
Postat av: hia

sv: det ska du inte alls behöva göra! klart jag visar om någon undrar :)

2010-06-18 @ 17:38:22
URL: http://sophienylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0