DET VAR EN RIKTIGT TREVLIG DAG/KVÄLL IGÅR

Som ni vet så var vi på havsvidden på dagen. På kvällen var jag och tittade på lilla vokalisttävlingen där min lillasyster var med, jätte duktig vad hon! Sen bar det av till Lisa där alla spanjorer (utom en) var. Så var vi där ett tag och sen for vi alla till Fredrik och var där resten av kvällen. När jag och Alejandra kom hem så fick vi besök at Johannes, Jonna och en till som jag inte vet vad heter, haha. Och dom var väl här ett bra tag, sen gick vi och la oss när dom åkte hem. Nu ska vi alldeles just fara till gnisten och åka lite pulka!

Kommentarer
Postat av: johannes

FRÄMLINGEN = Filip



;O slitna männ som kom på besök kan jag meddela

2010-03-24 @ 00:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0