EN VÄLDIGT LUGN DAG

Skoldagen har vart lugn och skön, efter skolan gick jag till min mormor och var där till klockan sju. Efter det hem, hoppade i duschen och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Har ägnat nästan hela kvällen att komma på ställen att söka sommarjobb till, på torsdag blir det att springa runt på stan och höra sig för lite. Imorgon är det sång efter skolan som gäller! Har inte varit på typ två veckor så det ska verkligen bli roligt. Nu ska jag föna håret och sen krypa ner i min sköna säng, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för musik i skolan? är det kör eller "vanlig"? :)

2010-03-10 @ 22:24:27
Postat av: hia

sv: det är inte kör, man typ lagar musik på datorer, haha :)

2010-03-11 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0