JISSES VILKEN DAG ALLTSÅ

Började i princip dagen med beachrugby nere på lillaholmen, där jag var klumpig nog och lyckades bli sparkad i käken (aj säger jag bara) sen när vi skulle åka därifrån så hann jag bara till bilen och så kom jag på att jag hade glömt mina strumpbyxor nere vid stranden, jippi. Väl framme i skolan märkte jag att jag hade tappat mina solglasögon, mina favoriter till på köpet! Och inte blev det bättre, sen märkte jag att jag hade tappat min telefon också.. Great tänkte jag då. Fast till min förvåning så ordnade allting upp sig sen, jag fick tillbaka både solglasögon och telefon!
Och nu har jag nyss kommmit hem från första arbetsdagen. Riktigt kul var det, men emellanåt rätt stressigt. Sen har jag ju faktiskt fått några små sår på mina fingrar också, hur nu det har gått till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0